Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.

 Vanilla

Katarzyna Jaksa

Podleśna 10a/31

95-200 Pabianice

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

 Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko,

adres e-mail lub adres do korespondencji,

nr telefonu,

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,

data zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

 Vanilla

Katarzyna Jaksa

Podleśna 10a/31

95-200 Pabianice


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl